Oh, jul, smärta och minnen

Massor massor av julklappsletande. Inte lika många julklappar. Vi var på Nova Lund i söndags, Center Syd idag. Centan har ju tappat en del. Mene nädå såatte. Jag är i alla fall inte stressad, men jag har ju knappt köpt hälften av julklapparna.

I söndags åt mamma, pappa, Malin och Marcus middag hos mig och Ivar, sen åkte vi "ungdomar" och spelade squash. SMÄRTA i rumpa och arm nu, känns jäkligt bra. Andra gången jag spelar, och det var sjukt mycket roligare den här gången.





Igår var det julbak; lussekatter och pepparkakor. Det blev så sent att jag och Ivar fick spendera natten i Kävlinge, i min förrförra säng, 80cm bred. NAJS! Jag klamrade inte alls fast mig i Ivar som en sengångare, och jag hade inte alls ont överallt när jag vaknade.

Idag har vi köpt gran, en till Kävlinge och jag snodde med mig en till vår lägenhet också. Sen gömde jag den i garderoben. Jag hoppas Ivar inte hittat den, jag vill överraska.

Nu sitter jag i Kävlinge vid min gamla stationära dator och lyssnar på asgamla spellistor med Iggy pop, Babyshambles, AC-DC, Billy Idol, White Stripes, the Strokes, Björk, Wilmer X och Sahara Hotnights, ja massor, det är så spännande och nostalgiskt. Underbart! Dessutom finns här massor av gamla gamla bilder. Åååh. Jag måste ta med min externa hårddisk nästa gång.













Nej nu får jag sluta.

Adjö!


Kommentarer
Postat av: E

Haha, åh...Vad små saker som kan göra en på bra humör. Tack Kattis för att du just förgyllde min afton. =)

2009-12-23 @ 01:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0