Fear factor

Ikväll ska jag göra något dumt, ogenomtänkt och idiotiskt, men förhoppningsvis trevligt. När vi satt på Myntha i lördags sa Amelie att hon och Mia ville gå och se Paranormal activity på bio. Jag var på och tänkte inte riktigt i tankarna att man kanske ska kolla upp filmen innan man svarar. Igår gick jag in och kollade trailern och HERRE JESUS vad den här filmen inte är lämpad för mig. Det står åldersgräns 15, men borde stå 22 om du heter Kattis. Jaja, vad gör man inte för Blondietöserna?

 

Jag har inte kollat på rysare på jättelänge, just för att jag inte mår bra av dem trots att jag älskar att se dem. Jag var tvungen att tvinga Ivar att kolla på trailern med mig.

Kvällens förberedelser är redan genomtänkta: långärmat, ingen urringning varken fram eller bak, kofta, stor halsduk, största jackan jag äger, skor som är lätta att ta av och tömd blåsa.

Dessutom såg vi till att få platser längst bak så man bara har en vägg bakom ryggen.

 

Ivar var inte intresserad, så jag kommer att bli tvungen att cykla hem själv efteråt. Tur att det är en enda lång nerförsbacke hem. Tack lutande Lund för en gångs skull.

 

Som sagt, vad gör man inte för flickorna?

 

 


Kommentarer
Postat av: E

Man gör allt för dom!! =) Åh, vad det ska bli spännande och trevligt ikväll! (Vi kör nog bil, vill du åka..?)

2009-12-09 @ 11:49:23
Postat av: Kattis

Klart jag vill!

2009-12-09 @ 12:32:54
URL: http://hurblirdet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0