Fruktan

Ungefär såhär ser vårt kök ut just nu. Efter tre timmar på stan kom vi hem med två välfyllda frukt&grönt-påsar från torget, en stor påse jord, en H&M-påse med underkläder från Sonia Rykiel, en stor COOP-papperspåse fullpackad med flera kilo fisk och kyckling och sist men INTE minst, en nylagad mördarcykel. Den fick tre timmar på Lunds cykels psykavdelning och ska förhoppningsvis hålla sig i skinnet i framtiden.

 

Så, nu är vi redo att börja deffa mannen! Jag ska skriva ihop träningsschema och dietriktlinjer. Tror jag ska käka vinägerchips under tiden =) Wish me luck!


Kommentarer
Postat av: Miss E

? Varför får inte jag nämnas längre..? Jag vill inte vara anonym...

2009-12-05 @ 15:13:43
Postat av: Kattis

Då ändrar jag igen! Tänkte att jag kunde ta alla när jag ändå höll på.

2009-12-05 @ 17:09:50
URL: http://hurblirdet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har du bloglovin? =)

2009-12-06 @ 23:48:55
URL: http://musicrecord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0