Idéer mottages varmt

Okej, mina Kära läsare! Jag har börjat skrapa ihop en liten skara nu. Jag behöver hjälp. Jag gick idag in på Lagerhaus för att köpa detta verktyg, i tron att jag skulle kunna göra fina gröna och orangea grönsaksnudlar eller garnityr. Men, icke att det funkade. Det blev mos. Så, nu är den stora frågan, vad fasiken är den till för? Skriv gärna er syn på saken i kommentarfältet, så jag vet om jag ska lägga den i esplanadenpåsen eller julklapp eller kasta eller hitta användning för den.
Tack på förhand!

Kommentarer
Postat av: E

Varför köper man något som man inte vet vad det är?

2009-12-15 @ 15:47:41
Postat av: Kattis

Jag trodde ju att jag visste vad det var. Döh.

2009-12-15 @ 16:14:57
URL: http://hurblirdet.blogg.se/
Postat av: Mia

Är det en sån man river citronskal med kanske?

2009-12-15 @ 22:39:59
Postat av: Snove

Elementärt käre kusin - det är ett ciseleringsjärn (tror jag det stavas i alla fall) som används för att göra fina strimlor av exempelvis citronskal..

2009-12-20 @ 16:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0