Mysperiod

Godmorgon alla!
Boxningen tog inte kål på mig, bara nästan, två gånger. Jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen, kvällen i onsdags spenderades åt att njuta av den nya snön, det är det ni ser på bilderna. Igår pluggade jag jäkligt intensivt, därmed ingen uppdatering. Och inte lär det bli mycket bättre idag. Jobb 8.00-16.30, tränare 17.20-19.00, träna själv 19.00-21.00.
Och i helgen är det julstök i Kävlinge. Mysigt! Och Malin kommer hem. Oh!
Och julklappar måste köpas. Ja, det är alltid mycket kring jul, men jag har ändå lyckats klämma in åtminstone två dagars jobb innan julafton, det känns bra. Och jag lämnade in mitt arbete ovanligt tidigt igår. Det kändes också bra, att inte lämna in i sista sekund.
Nåja, ett helande bad för min sträckta vad, kaffe och havregrynsgröt och sedan jobba. Adjöken, hoppas ni får en fin dag, och njuter av snön. Jag älskar den!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Julstöka och ta gärna ett par extra knäck för mig med! Kramar

2009-12-18 @ 19:29:39
Postat av: Trixie

Åhhh vilken bild

2009-12-19 @ 00:37:19
Postat av: annsan_s

Hej! Gå med här och bli medlem. Är själv medlem och tycker den är bra.



Vill du ha mer besökare till bloggen? Tjänsten är helt gratis.

Som ny medlem får ni 1000 besökare, 2000 bannervisningar och 2000 textvisningar



Gå med här!



http://www.bloggplus.se?r=58155

2009-12-21 @ 22:51:29
URL: http://annlouises.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0