Nervositet

Sedan sist har det hänt lite.

 

I torsdags hängde Ivar med till träningen, hoppade studsmatta och svettades. Gött. Efteråt mötte vi upp Elna för att cykla till Tove som bjöd till glöggafton. Mysigt med goda pepparkakor med vitlökssås (!) glögg och äkta vinägerchips från England. Hennes vän hade med sig sin fyra veckor gamla dotter, fruktansvärt söt, och det enda vi såg av Tove efter deras ankomst var detta:

 

 

Kvällen avslutades på pizzerian där Patrik också mötte upp oss och käkade en pizza dubbelt så snabbt som jag och Elna delade på en. Galet.

 

Igår mötte jag Mia för att köpa present till Amelie, hon fyller år imorgon. Efter det gick vi till AF-borgen för att plugga. Jag fick inte mycket gjort i allt oväsen.

 

Träningen gick bättre än vad det gjort innan, jag ska tävla idag och känner mig inte RIKTIGT redo. Snacka om nervositet. Vi ser hur det går. Jag hoppas jag har en chans mot Adam iaf.

 

Jag har köpt två nya skjortor som jag väljer mellan för Amelies fest ikväll. Så här ser de ut:

 

 

Givetvis kommer jag inte bära den svarta så, men det var enda bilden. Så, antingen nån av dem eller så kommer det antagligen sluta med något helt annat, som vanligt. Bah.

 

Gadda gå!


Kommentarer
Postat av: Trixie

Man deffar inte på glögg, pepparkakor, vitlökssås och pizza. Vad fick Ivar istället :) ?

2009-12-12 @ 17:33:52
Postat av: Kattis

Ivar fick en frikväll. Så kommer det även bli ikväll. Men nästa veckas träningsschema kommer fixa biffen!

2009-12-12 @ 18:16:48
URL: http://hurblirdet.blogg.se/
Postat av: Trixie

Intressant vadslagning. Ivar ska bevisa att du har rätt och om han gör det så FÖRLORAR han... Galet!

2009-12-13 @ 14:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0