Rysligt

Ja, filmen igår var faktiskt rätt bra, tyckte jag iaf. Men samtidigt var den snäll, man visste när det var dags att blunda. Jaja, hem kom jag, men jag sov jäkligt dåligt. Kanske inte berodde lika mycket på filmen som på att Ivar rullade rundor. Men varje gång jag vaknade var jag tvungen att koncentrera mig för att inte tänka på filmen. Ni förstår, en gång när jag jagat upp mig ett tag, drömt en mardröm som jag berättade om för Ivar, så dröjde det inte måna minuter innan vi hörde en smäll i hallen. När Ivar gick ut och kollade var det en sko som oförklarligt hade trillat ner. LÄSKIGT! Så jag gör bäst i att inte ligga och lyssna, för här är alltid många ljud som kan skrämma livet ur mig.
Ja, nu är det dags för plugg!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0