19.11.2009

Gårdagen



Det blev inte så mycket pluggande igår trots allt. Ivar bad mig följa med till en sadelmakare vi varit i kontakt med innan i samband med hans nya projekt. Det tog ganska lång tid där, och resultatet blev bra. På vägen hem åkte vi förbi City Gross och köpte massor av grönsaker och frukt, lax och annat till kvällens middag.

Så, när vi kom hem hade vi två timmar på oss, innan min träning började, att göra och äta sushi. Vi lyckades faktiskt, och en minut i sju cyklade jag som en dåre till simhoppet. Och det var banne mig inte lätt. Det blåste som fan och jag höll på att trilla flera gånger för att vinden tog tag i mig och cykeln. När vi tidigare körde bil hem kunde inte trafikupplysningen varna för alla stopp det var på vägarna i närheten, över femtio vägar var avstängda på grund av fallna träd.

Hur som haver, när jag slutligen kom till träningen var den inställd! Istället var det vuxenkväll. Jag blev jäkligt förbaskad, för jag var peppad som få på träning. Jaja, det var ju inget att göra åt så jag gick ut igen för att cykla hem. Där mötte jag Adam, som också var ovetandes om vad som stod att möta. Vi blinkade till receptionisten och fick en deal så vi kunde simma så vi fick någon träning iaf. Najs. Så vi simmade massor, och gjorde pull-ups och triceps och pike-ups och handstands. Jag känner inte något i musklerna idag, så det kanske inte gav så mycket som jag hade hoppats på.


Väl hemma igen tittade vi på Paradise Hotel och två dokumentärer.

NU: Till jobbet!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0