23.11.2009:3

Yo

 

Maten var god, och det blev äppelpaj till efterrätt, äppelpajen som blev över från i lördags. Nu sitter vi här, jag och Ivar i vår röda soffa. Jag har knölat in mina fötter under hans rumpa och njuter av den stickande känslan när blodet stoppas i tårna. Han knappar på sin dator, jag på min. Varannan minut tittar han på mig och slänger en kyss, jag fångar den och blinkar tillbaka. Jisses, vi är sömniga bägge två.

Jag har precis kollat på Paradise Hotel med stort intresse, nu är det Weeds. Jag avgudar Weeds, men vi har redan kollat igenom alla säsonger vi hade tillgång till, så det som sänds på sexan nu är old news.

I övrigt hittade jag någon klänningmakartävling på Vero Modas hemsida. Det var intressant. Mina klänningar blev fina. Men jag orkar inte göra fler nu. Nu vill jag sova men Ivar har hittat någon film från den blonda rosa pigga bögen från Ullared. Han tyckte det var stimulerande. Jag vill hellre gosa. Nu drar jag. Och förhoppningsvis drar jag med honom till sängen så jag får åtta timmars sömn innan morgondagens pluggeri.

Sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0