25.11.2009

Pluggsjuk

 

Usch ja, kan man bli pluggsjuk?

Igår kom jag upp ur sängen 08.18, stressade som fan, kom till SOL 09.03. Men jag hittade inte Elna, nej, hon kom först 09.06. Ackackack. Men det var ju gött, då fick jag chansen att ånga av mig lite efter den tunga uppförsbacken. Vi pluggade ganska effektivt till halv ett, vår plan var ett, men i slutet fastnade inget, så vi gick på lunch. Thaimat blev det. Jag är inget stort fan av det, men när man är hungrig funkar det.

 

När vi ätit upp cyklade Elna tillbaka, och jag cyklade till Apoteket och hämtade ut det jag skulle, och cyklade sen vidare till skolan. Fast just det, jag hade tio minuter över så jag tittade inom Lagerhaus innan skolan, skulle se vad de hade för julpynt.

 

Väl på föreläsningen hade min lärares dator kraschat, så hon ville skjuta upp föreläsningen. Klockan två var jag därför tillbaka på SOL där jag hittade en drömmande Elna. Hon hade tydligen inte åstadkommit så mycket medan jag varit borta.

 

Vi stack hem vid fem, sen kom Elna och Patrik hit vid sex och åt soppa som Ivar lagat. Både jag och dem hade bara en kvart på oss innan vi skulle iväg.

 

Sen simhopp, det gick bra, och sen hem och äta sushi igen, Ivar påstår att han inte är så förtjust i det men det var han som ville rulla ett par igår.

 

Vi gick och la oss rätt tidigt, tittade på en dokumentär i sängen, jag somnade efter ca 12 minuter. Vid två eller så vaknade jag och hade fruktansvärt ont i halsen, kunde knappt somna om. Vid fyra vaknade Ivar och därför jag också, och kunde inte somna om igen pga halsen. Sen väcktes jag av väckarklockan och gav upp hoppet. Ivar hämtade en alvedon och vatten till mig, och jag ringde Elna och sa att det inte blev ngt solande idag. Sen somnade jag om och vaknade tolv.

 

Nu tänkte jag äta lite svalkande glass till frukost för att försöka få bort smärtan.

 

Ciao


Kommentarer
Postat av: Carro

Krya på dig! Vi får ta en sushikväll när jag kommer hem tycker jag :)

2009-11-25 @ 19:46:31
Postat av: Kattis

Lätt!

2009-11-26 @ 09:24:51
URL: http://hurblirdet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0