26.11.2009

En dag senare

 

 

Gårdagen avnjöts inte precis i vaket tillstånd. Vaknade ju vid tolv, klockan fyra gick vi och la oss, och gick upp igen vid sju. 23.00 började tunga andetag ljuda från sängen igen. Alltså ca åtta vakna timmar. Och tio timmars sömn inatt. Jag trodde jag skulle bli magiskt frisk efter allt sovande, men icke. Jag har tömt alla painkillersgömmorna, så jag får nog köpa nytt idag, både Ipren och Alvedon.

 

Innan jag somnade igår hann jag se två saker på TV. Dels Paradise hotel, såklart. Greta verkar inte få mycket kameratid överhuvudtaget, och här i kretsarna diskuterar vi om huruvida det är bra eller dåligt. Vi tror att hon kommer hålla sig kvar genom sin låga profil och sen ta alla med storm i slutet. Jag såg även ”Englands förtäckta bordeller” på trean, det var intressant. Mina känslor inför detta program var lite i stil med "Jomfruer i sex-skole" som jag såg i november 2007. Jag vet inte vad det är med november, men månaden tycks alltid bringa underliga program.

 

Nu tänkte jag käka frukost, kanske dra förbi HM på väg till skolan om jag hinner. De har medlemsdag idag, och jag är nyrik och nyfiken på om paketen som visas på hemsidan finns i verkligheten. Isf kommer alla mina julklappar ges bort förpackade i hm-boxar.

 

För övrigt vill jag se Sonia Rykiel pour H&M. Jag var inte särskilt intresserad av Jimmy Choos, men Sonias kan bli hur fint som helst, typ så fint att man kan tänka sig att jäkta för att ha chans att köpa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0