242: Några dagar senare

50 lästa sidor i Traumatiska minnen, sjuka mängder mat, 10 km sprungna, tre godisägg funna och massor massor av släktumgänge senare är jag hemma igen.

Bilder: Tove Julén
Igår hann jag inte skriva något, har äntligen fått låna min farfars Gamla Electrolux köksassistent på obestämd tid, så vi bakade pizza och dinkelbröd, och sen kom Elna över och vi proppade nunorna fulla av bananasplitt och kollade bilder från hennes UCPA-resa och pratade mög.


Nu har jag massor att göra, förstår ni hur många inlägg jag missat i Kissies blogg på dessa fem dagar?

Kommentarer
Postat av: Tove

Du bara snor bilder sådär?

2010-04-08 @ 16:15:00
Postat av: Kattis

Ja men jag skrev den proffsiga fotografens namn där. Nu blir du känd!

2010-04-08 @ 19:18:30
URL: http://hurblirdet.blogg.se/
Postat av: Tove

Får väl acceptera det då..=P

Fan, jag måste börja vattenmärka mina bilder känner jag.. Inte för att jag bryr mig att du lånar dem till din blogg, det stör mig faktiskt inte alls, men för att det blir så tydligt att alla kan sno dem som de vill..

2010-04-08 @ 22:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0