251: God natt

Minnen från högstadiet; nian?
Hur många gånger om dagen lyssnade jag på den här låten? Nåja, jag hade ju ingen mp3-spelare så jag kunde bara lyssna när jag var hemma. Det nya heta på den tiden var ju Mini-disc. Vad hände med dem? Hahahaha!
Jaja, här har ni något njutbart:
(skit i den fula videon)


Gooogle Translate:
Memories of high school, ninth grade?
How many times a day, I listened to this song? Well, I had no
mp3 player so I could only listen when I was home. The new
hot at that time was mini-disc. What happened to them? Hahahaha!

Well, here you have something enjoyable.
(Fuck the ugly video)

Kommentarer
Postat av: Anja

Svar:

Jo, men nu menar jag mer ansiktet och håret :)

2010-04-07 @ 23:48:32
URL: http://originalet.blogg.se/
Postat av: Malin

Fan, jag undrade varfor jag knappt kande till den har om du lyssnade pa den sa mycket, men sen kom jag pa det: du ar sa jakla liten att jag redan hade flyttat till Edinburgh nar du gick i nian! Sa liten ar du fortfarande i mitt huvud.

2010-04-08 @ 23:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0