258: Uppdatering i halvtid

Har skrivit tre av fem delar nu, hemma för lunch.
Medan jag väntar på att min Spagetti Bolognese ska bli klar kan jag ju berätta hur det gått. Mina känslostormar har varit typ såhär.
Del 1. NOG: Jaja, men det gick ju bra. Skönt.

Del 2. LÄS (svensk läsförståelse): HERRE JESUS JÄKLA SKITPISSGURKA! Fast å andra sidan lät typ alla så när de kom ut från salarna och samlades i solen.

Del 3. DTK: Oh yes! Oh yes, det finns hopp.
Nu håller vi bara tummarna för att den överjävliga svenska läsförståelsen bara var testdelen, den som inte räknas. Och jag är inte ensam om att hoppas på det.
8 av 22 svar fyllde jag i på måfå, det vill säga jag läste inte ens frågorna, än mindre texten.
Grattis Kattis. Nu ska jag mumsa mat, och sen ge mig iväg till min gamla gymnasieskola igen.

G
oogle Translate:
Has written three of five parts now, home for lunch.

While I was waiting for my Spaghetti Bolognese should
be clear, I can tell what had happened.
My emotions have been like this type.

Part 1. ENOUGH: Well, but it did go well. Good.
Part 2. READ (Swedish reading comprehension): LORD JESUS CURSED SHIT PISS CUCUMBER!
But on the other hand, sounded all so kind when they
came out of the classrooms and gathered in the sun.
Part 3. DTK: Oh yes! Oh yes, there is hope.

Now we just fingers crossed that the hellish Swedish
comprehension tests were only part that does not count.
And I'm not alone in hoping for it.
8 of 22 responses, I filled in at random, that is, I do not
even read the questions, let alone the text.

Congratulations Kattis. Now I'm munching on food,
and then give me off to my former high school again.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0