264: Gårdagen

Gårdagen blev en bra dag. Först jobb där vi får betalt för hela dagen, men inte hade jobb till hela dagen. Jäkligt najs en söndag.
Kom hem och tog det lugnt någon timme, Och gick sen ut och sprang den vanliga rundan igen. Igår tog det bara 29 minuter, mitt mål är 25. Kanske kanske att det går.
Mötte sedan upp med mina kursare, gänget vi nu döpt till "Som alla redan vet". De åt på Vespa, jag kom senare och tog ett glas vin. Vi snackade tatueringar, skvaller, sex och.... ja sex. Det var trevligt. Så småningom drog vi vidare till Paradiset och spelade biljard. Det gick väl som förra gången, bra för dem, uselt för mig. Biljard verkar vara den enda sporten jag inte utvecklas inom. En öl och fyra games eller vad det kan kallas senare skildes våra vägar åt, jag cyklade hem till Ivar och somnade tungt på soffan. Otippat? Nej.

Google Translate:
Yesterday was a good day. First job where we get paid for the whole day,
but had to work all day. Damn najs a Sunday.

Came home and took it easy for an hour, and then went out and ran the
usual round again.Yesterday, it took only 29 minutes, my goal is 25.
Perhaps maybe it is.

Then met up with my classmates, the gang now christened "As everyone
already knows". They ate on the Vespa, I arrived later and took a glass
of wine. We talked tattoos, gossip, sex and .... yes six. It was nice.
Eventually we went on to Paradise and played billiards. It went well last
time, good for them, bad for me. Billiards seems to be the only sport I
do not develop within. A beer and four games or whatever it may be called
later parted our ways to, I cycled home to Ivar and slept heavily on the
couch. Otippat? No.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0