266: Ibland låter jag er vänta alldeles för länge

Och ibland blir inte dagar riktigt som man förväntat sig. Som igår:
Jag vaknade upp med en något ljummen inställning till dagen, tänkte att den skulle se ut ungefär såhär:
Vakna, läsa, skola, äta, simhopp, hem, soffa, sova.
Men, ack nej! Och tack gode för det.
Jag vaknade, läste, gick till skolan, men poff, där förändrades dagen från ljummen till stekhet.
Lektionen var inställd, vi (typ sju pers) gick och köpte vin, frukter och chips och satte oss i stadsparken och njöt av solskenet. U-N-D-E-R-B-A-R-T! Fruktansvärt mysigt.
Klockan tio i fem fick jag dock slita mig och sticka in på badet och träna mina minisar.
Stack sen hem, bakade morotskaka och plockade undan, och sen kom tjejerna + Jonas över och tittade på Hollywoodfruarna. Najs. Precis så som en solig dag ska avnjutas; med vänner, vin och god mat.

G
oogle Translate:
And sometimes you really do not days as expected. As yesterday:

I woke up with a somewhat lukewarm attitude to the day,
thought it would look something like this:

Wake up, read, school, eating, diving, homes, sofa, sleeping.

But, oh no! And thanks for the good.

I woke up, read, went to school, but Poff, which changed from warm days to roast.
The lesson was canceled, we (like, seven people) went and
bought wine, fruit and chips and sat down in the city park and
enjoyed the sunshine. U-N-D-E-R B A R T! Terribly nice.

At ten in five was, however, I tear myself and stick onto the bath and train my minis.

Stack then home, baked carrot cake and cleared, and then came
the girls + Jonas over and looked at the Hollywood wives. Najs.
Just like a sunny day should be enjoyed, with friends, wine and good food.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0