270: Veronica Maggio

Okej, med tanke på hur sjukt jävla imponerad jag är av Veronica Maggio så kan det kanske tänkas att jag är något partisk i denna frågan, men är inte detta typ den absolut bästa covern på länge? Det måste nästan till och med (före detta?) inbitna Offspring-fanet Malin tycka?

Google Translate:
Okay, given how sick I am damn impressed by Veronica Maggio so, it might be that I
am slightly biased on this issue, but is not this the very best type covern in a long time?
It must be almost even with (former?) Offspring-avid fan Malin think?

Kommentarer
Postat av: Malin

Shit, lite skillnad! Men du far val tycka vad du tycker sa tycker jag vad jag tycker...

2010-04-14 @ 14:59:05
Postat av: Kattis

Betyder det att du inte håller med mig?

2010-04-14 @ 16:41:39
URL: http://hurblirdet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0