271: Jag blir äcklad varje gång mitt kaffe är slut

Varje morgon lyckas jag dra nitlotten. Men varje gång jag dricker sista slurken av mitt kaffe blir jag spyfärdig. Varför? Jo det ska jag berätta.
Muggen jag oftast lyckas grabba tag i är vacker på utsidan men ack så rälig på insidan.
I botten på den blommiga muggen Finns en liten skavank. Skavanker finns väl på det mesta, men det här är en extra äcklig skavank. Ni ska få se:

Jag vet inte om ni ser det på denna lilla bilden, men den svarta pricken där i bottnen, det är skavanken. Den har ju fler skavanker, alla sprickorna, men det är pricken som äcklar mig. Anledning: Den ser ut som en röväcklig välfylld anfallande pormask, sådan man bara ser på riktigt äckliga skräckexempelbilder. Och jag tänker alltid på det. Jävla skit. Kan jag inte bara låta bli att titta in i muggen när jag sväljer sista klunken? Oh nej. Inled dagen med att bli översköljd med illamående.
Google Translate:
Every morning, I still draw blank. But every time I drink the last sip of my coffee,
I am spyfärdig.Why? Yes, I will tell you.

Mug I usually manage to grab is beautiful on the outside but oh so rälig on the inside.

In the bottom of the floral cup is a small flaw. Flaws are well on most things,
but this is an extra nasty flaw. You will see:


I do not know if you see the monkey, this small picture, but the black spot where the
bottom, there are flaws. It has the more imperfections, all the cracks, but it is the
dot that disgusts me.Reason: It looks like a well-stocked röväcklig attacking blackheads,
such only by looking at really disgusting horror as pictures. And I always think of it.
Holy shit. I can not help but just stare into the cup when I swallowed the last sip? Oh no.
Wake up to become översköljd with nausea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0