119: Happy anniversary

Jag får ju använda den överskriften trots att det inte är idag. Men igår landade Ivar vid elva, och jag körde in till Svågertorps parkering en minut i tolv, och fick Ivar att springa så vi hann ge varandra en två-årspuss precis innan dygnet tog slut. Det blev några efter tolvslaget också. Sen åkte vi hem, jag gav honom min gåva, och han gav mig sin.
Jag slet ju ett par timmar med att borsta, bada, blåsa och klippa Kiwi, för att kunna köpa Burberrys The Beat till honom (det är lite knapert den här månaden). Han uppskattade den.
Vi drack ett glas vatten istället för vin som vi egentligen var sugna på men för trötta för. Pratade lite, tog en dusch, och gick sen och la oss.
Jag är så lycklig att han är hemma. Även om han redan gått till skolan. Men hans doft är kvar här fortfarande.
Nu ska jag läsa läxa och strax ta emot Kiwi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0