139: Morgonpigg=lunchtrött?

Eftersom jag igår tränade både GympaKraft och Aerobics med Elna, pappa, Jonas och Ivar, tänkte jag att jag verkligen behövde mitt uppmjukande StyrkeYogapass i morse. Upp kvart över sex, cykla till Gerda 06.25, doktorn 09.00 och hemma igen tjugo över nio. Kändes makalöst att vara klar med två av dagens göromål redan tjugo över nio.
Men! Sen kom den. Dippen. Jag har bara rört mig ur soffan för att göra lunch till mig och Ivar. Den imponerade förresten också på mig. Vi har typ absolut inget att äta, så att komponera en måltid är ett helt evenemang. Jag lyckades dock. Rotade fram två påsar bönor, stora vita och små gröna, choppade ner en tomat och en fjärdedels lök och hällde på dressing. Tjong där har vi en bönsallad. Sen curryochkryddorpotatismos och öppnade en makrill i tomatsås. Det blev jäkligt gott, men nu stinker här kattmat i hela huset, vill knappt andas.
Jaja, träningen har börjat ge utslag i form av rumpa-rygg-axlar-smärta. Jag ska nog slumra till en stund, och sen skicka några mejl och planera simhopp.
Tjo flöjt!
Om ni önskar lite garv:


Kommentarer
Postat av: em

Tack för att du medverkar i min utmaning! :) ÄR allting bra med dig idag?

2010-02-14 @ 12:50:18
URL: http://emelojs.blogg.se/
Postat av: Bellezza

Gillar att läsa din blogg riktigt bra!

Kolla gärna in min!

Följa varandra på blogglovin?



Ha en bra alla hjärtans dag :)

2010-02-14 @ 13:54:14
URL: http://bellezzaofsweden.blogg.se/
Postat av: Sofie

Kul kommentar på kissies blogg!

2010-02-14 @ 15:55:12
URL: http://sofielholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0