101: Och de gick och de gick och de gick.

Folk som bor i lägenhet med hund måste ha sjukligt bra kondis, och promenera sjukligt mycket. Idag har jag gått sammanlagt 6,744 km, och det är ändå bara på två rundor. Om Kiwi hade bott här hade jag ju gått minst fyra rundor, det är nästan en och en halv mil om dagen. Inte nog med sträckan, man får ju pulsa idag också, härligt! Det har snöat hela dagen idag, så på sina ställen var det 30cm djupt.
Jaja, nog pratat om det.
PS. Ny affärsidé: Sälja mina tjänster till mamma. Vi får se vad hon säger ikväll.
PS 2. Det är så fruktansvärt vackert ute nu, jag hoppas verkligen att ni som är duktiga på att fotografera är ute hela dagen och tar vackra bilder, och att alla andra går ut och njuter också såklart.

Kommentarer
Postat av: Malin

Shit, jag tyckte det stod att du gatt 674 mil! Kiwi kan vara ratt sot ibland...

2010-01-27 @ 19:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0