104: 5288

Efter 1 timme och 40 minuter, 5 ärenden och 5,288km är jag hemma med Kiwi. Nu ska jag borsta genom hennes päls, bada och blåsa henne. Det lär ta ett par timmar. Min kamera nördar sig, men förhoppningsvis lyckas jag skapa en bildserie så det finns bevis på mitt verk.
Ivar hatar när folk hänger upp sig på siffror, såsom jag och min pappa gör. Jag funderar på att starta en blogg, bara för hans skull, där jag skriver in fina siffror såsom avverkade meter per dag, steg jag gått, tramptag jag cyklat, minuter det tagit, puls, vikt, borsttag när jag borstar håret, sekunder jag kan vara under vattnet, antal armhävningar innan jag stupar, minuter avverkade på gerda, temperatur, nederbörd, ambulanser som kör förbi utanför på en dag (min favorit, det får mig att uppskatta livet). Ja det blir mycket härlig fakta!
Nej, dags att svida om till bikini och skrida till verket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0