108: Deppar med en morot

Åååh, dessa dagar alltså, dessa dagar. Jag känner mig så ensam. Lämnade tillbaka Kiwi till mamma innan träningen idag, sen spenderade jag fyra timmar på badet. Trots att jag var helt slut vid åtta ville jag inte gå hem, för det är så sablans tråkigt och ensamt här.
Alex erbjöd sig att ta en öl med mig, men inte ens det kunde jag tacka ja till; noll pengar=noll öl. Vi hade simma-under-vatten och kullerbyttstävling istället till 20.45. Han blev nog mästare under vattnet, men jag vann med råge på kullerbyttorna. Jag gjorde en, han gjorde två, jag gjorde tre, han gjorde fyra osv. Vid tio försökte han inte ens, så jag körde tolv och vann. Han får klå mig en annan gång.
När jag kom hem dumpade jag mig själv i soffan, klickade på TVn, öppnade datorn, och snortråkade mig själv med en morot.
Baaah, jag är patetisk.
Dessutom spräckte jag blixtlåset i mina nästanfavoritjeans. Varför kan jag
A. Inte lära mig att min rumpa är större än jag tror
B. Om jag nu inte kan det, vara lite försiktigare när jag hoppar i mina byxor.
Imorgon blir det action iaf, eller ja, mys mer. Fonduekväll för att fira Carros hemkomst. Det blir bra.
Oh, jag är hungrig. Jag får väl knapra i mig en till morot. Allt jag vill ha är chips. Chips, chips, chips.
Men BÖLA som Hanna brukar säga.
Love Sick by Bob Dylan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0