112: Läcker frunch

Morgon(eftermiddags)förtäring: Äggröra med banan och rostade solrosfrön. Amums! Och kaffe och en väldoftande rökelse. Jag njuter.
Två nya världsproblem har uppstått här i lägenheten.
1. Hur länge får man lov att ha kvar sin julstjärna? Jag tycker den är så fin, vill inte ta ner den. Dessutom vet jag inte var jag ska förvara den.
2. Sydsvenskans politikrubriker blänger på mig med ett uppmanande öga. Anledningen till att jag ville ha sydsvenskan är att bli mer insatt, även i ämnen som inte intresserar mig, för att bli mer allmänbildad. Men det är ju så förbaskat tråkigt!

Schemat för idag:
fram till 15.45: Sydsvenskan
15.45-16.30: Ut på stan för ETT ärende. Ett, ett, ett Kattis
16.30-17.30: Göra mig i ordning för ikväll
17.30-18.00: Ta mig till Sofie
Ja, jag vet inte hur. Höll på att avlida på väg hem från badet igår, fick leda cykeln det mesta. Tänkte ta bussen ikväll. Den skulle ta 42minuter enligt Skånetrafiken. Mhmmmm, till saken hör att Sofie bor cirka 2,5km från mig. Jag får gå.

Kommentarer
Postat av: Hanniiii

gillar din blogg!

2010-01-31 @ 16:38:26
URL: http://Hanniiii.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0