113: Studiedag

Oj, oj, OJ, vad trevligt det var igår! Fondue, marängsviss och massa massa snack. Jag var hemma kring två tror jag, fick skjuts av Carro så nu står min cykel långt långt där borta. Usch, får hämta den nån dag.
Det var ruskigt roligt att ha Carro hemma igen, hennes asgarv och roliga humor gör mig gott. Och det var intressant att höra alla historier kring barnafödsel av Emma, det var första gången jag pratat med någon som nyss fått barn och man kan fråga vad som helst och få ett ärligt svar. Härligt.

Nu ska jag läsa min tidning, göra frukost och GÅ (hade ändå inte kunnat cykla i den nya snön) till Gerda, träna Yoga med Mia, och sen plugga med henne på Stadsbiblioteket.

Kommentarer
Postat av: livsstilar.se

ny blogg-tävling att vinna iPhone 3gs 16gb vit. alla som deltar får gratis comviq kontantkort inkl 100 kr att ringa för. lycka till <3<3

2010-01-31 @ 18:26:02
URL: http://livsstilar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0