En inre... trötthet?

Folk, jag ska berätta. Jag var mäkta stolt över att befinna mig på Gerda halv åtta i morse, och inom några minuter dök även Mia upp. Yogan var verkligen avslappnande, och det var skönt att få sträcka ut musklerna, men jag hade gärna gjort fler olika rörelser, detta var ganska få men längre tid i varje position. Min dröm är fortfarande att testa bikramyoga i Malmö, men jag känner att jag nog ska lära mig lite mer om yoga först.
Skönt att komma igång tidigt på morgonen, mindre skönt att man var så sömnig efter all avslappning i slutet. Jag satte mig på sol för att plugga, men efter ett tag gav jag upp, för jag höll på att somna hela tiden. Åt lunch hemma och har försökt sova lite, ska fortsätta med det nu tills Ivar kommer hem, sen ska jag plugga lite till, och tillbaka till Gerda vid sju. Styrkeyoga med mig själv, och sen box med pappa, Jonas och Ivar.
Jonas fick ju Gerdakortet av mig och Ivar efter hans examen, och nu äntligen köpte vi det i söndags, så nu gäller det att få igång honom och hålla tummarna för att han gillar det, så Ivar ska spinna med honom vid halvsju, jag har inte spinning i mitt kort så jag stannar hemma.

Och pappa har blivit störtförtjust i Gerda, så nu ska bara Mutti övertalas också så hänger hela familjen där.

Kommentarer
Postat av: Trixie

Nehe du! Jag håller mej till Nautilus även i fortsättningen, inte mycket dyrare och så har jag vatten också!

2010-01-11 @ 15:08:01
Postat av: Malin

Vadda, har de inte vatten pa Gerda?!

2010-01-12 @ 16:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0