Jag behöver råd

Nu börjar en viss tid närma sig, nämligen då jag får köpa en kanin. Det har ju varit lite oenigheter på den punkten, men till slut har jag nog fått tillåtelse, men det har också sagts att jag borde vänta tills efter skidresan. Nästa vecka är skidresan, så när jag kommer hem bör jag ta en ordentlig funderare och ta ställning i frågan. Men jag behöver hjälp. Har någon erfarenhet av kanin, och vad tycker/råder ni isf? Jag vill höra både positivt och negativt.
Är det en bra idé eller ett alldeles för stort ansvar?

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag har bara bra erfarenheter av kaniner. Båda mina har varit som små hundar som följer efter en vart man än går och älskade att gosa. Kanin är ju inte alls lika stort ansvar som hund men de är enligt mig det bästa husdjuret efter hund. Make me the godmother! Do it!

2010-01-12 @ 21:36:02
Postat av: E

Så länge du inte skaffar en sån där jätte så är det lugnt för mig! :O Jag kan eventuellt tänka mig att passa den ibland, i utbyte mot att du passar min katt...=)

2010-01-12 @ 22:33:16
Postat av: Trixie

Både katter och hundar tycker kaniner är mat förstås....

2010-01-13 @ 18:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0