Mysig morgon

Igår vaknade jag klockan sex av konstiga ljud i hallen. Ivar lugnade ner mig och sa att det var tidningen. Fruktansvärt mysigt att ha en sydsvenskan att slöläsa hela söndagen. Mysteriet är dock; var fan kom den ifrån? Både mamma och Elna har snackat om att ge mig Sydsvenskan i några månader, men ingen har tydligen gjort det. Och inte kom den imorse, men jag var ändå uppe med tuppen klockan sex för att ringa och sjukanmäla mig på jobbet. Jag avskyr att sjukanmäla mig, men för smittoriskens skull kändes det bäst så. (Elna tvingade mig)
Jag vill ha Sydsvenskan igen.
Jag har förresten jobbat som fan för att återställa min kropp. Igår drack jag coca cola och proviva, och åt en halv banan. På kvällen fick jag i mig fem köttbullar och tio kroketter, så imorse hade jag återfått ett av mina två tappade kilon. Idag har jag kunnat äta normalt, och vi har gjort pizza nu ikväll, mina blev rätt lyckade, även fast jag självklart skulle ändra i receptet som vanligt.
Tack och hej! (Måste koncentrera mig på biggest loser )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0