Namaste!

Det blev inget Gerda igår, jag kom på att jag ju var simhoppstränare i tre timmar på kvällen, så där fanns ingen tid.
I morse cyklade jag dock i det nya lagret snö mot Gerda för att genomlida ännu ett pass av styrkeyoga. Mia ställde återigen upp, och det är fan mysigt med yogan så tidigt. Jag sätter wake-up-lightklockan på halv sju, snoozar bara en gång, går upp, snabbtvagar mig, klär på mig de framlagda träningskläderna, borstar tänderna och cyklar till Gerda för att möta Mia halv åtta. Är totalt död och genomsvettig vid ankomsten, backen är fasansfull innan frukost.
Jag är imponerad av min självdisciplin, eller ja, det kanske inte riktigt kan kallas självdisciplin när jag vet att det aldrig hade gått om jag inte bestämt möte med någon.
Ikväll ska jag nog träna något med pappa och Jonas, sen hem och lägga mig, vi har tvättid klockan sju på morgonen imorgon. Nu ska jag plugga dagens sista.
Namaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0