Schladming

I år blir det annorlunda på en punkt; utrustningen. Jag brukar sträva framåt, men i år har det istället blivit bakåt. Jag ska använda mina gamla porsche-skidor, för att se om jag ska behålla dem eller inte. Dessutom får min gamla jacka tjänstgöra igen, trots ett litet uppehåll på två år. Under kommer jag däremot vara het, i dubbel bemärkelse! Jag ska ha mitt nya merinoull-underställ från Kari Traa som jag fick av Ivar i julklapp. Underbart snyggt!
Dessutom inviger jag min hjälm som jag köpte förra året, och ett par nya goggles från i år. Det blir bra.
Nu åker vi inom 20 minuter, ha det så bra, jag ska försöka uppdatera er från Österrike om det går.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: E

FEL! Du invigde faktiskt din hjälm i Riksgränsen fröken...

2010-01-16 @ 19:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0