Träningsfreak?

Gerda är inte nyttigt för mig, inte i början. Det finns så mycket roligt att träna, så jag vill hänga där hela tiden. Igår blev det totalt tre pass; Yoga med Mia på morgonen, StyrkeYoga med mig själv klockan sju, och Box med Ivar, Pappa och Jonas halv nio.
Men det känns rätt lungt, Yogan gör mig inte särskilt tömd på energi, även om det var lite statiskt påfrestande ett tag på styrkeyogan. Box däremot, där tömmer jag alla reserver. Förra gången jag och Ivar testade höll jag på att svimma en gång i slutet, igår fick jag sätta mig ner tre gånger för jag höll på att svimma. Inte bra, jag fattar inte varför jag är så klen. Det är lite irriterande, för det känns som att det beror på konditionen, så jag tar slut innan jag är slut i musklerna.
Idag bangade jag morgonyogan kvart över sju, får se vad som händer idag.
Det som lockar:
Afro 11.15
StyrkeYoga 12.15
StyrkeYoga Bas 16.00
Alpingympa 17.15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0