389: Torka

Ja, jag får väl erkänna. Allt som oftast efter en stor händelse, typ en asfet fest eller en resa, så får jag skrivkramp. Jag känner inte alls för att skriva. Jag får helt enkelt släppa mina egna krav och skita i att berätta allt om resan för er, och mjuka upp med lite smått så länge.
Efter några timmar sol, bad och lunch ute på Långa bryggan i Bjärred tillsammans med Natta, har min rumpa landat i röda soffan. Jag har i princip inte rört mig ur fläcken, och nu verkar Alex dissa mig också. Jaja, jag har lite att göra, Malin har inspirerat mig att fixa naglarna, det ska jag nog göra strax, och gå in mina nya 10cm från Charles & Keith. Inte särskilt höga, men ganska stela. Långsamt går det dock att gå in dem, eftersom det enda jag gör är att gå till toaletten och tillbaka, och in i köket för att fylla på mitt glas mjölk och tillbaka. Men vem har bråttom?

Kommentarer
Postat av: Malin

Oooooh, ar JAG en inspiration nu?! Coolt! Gillar du KOH-lacket du fick?



Fina skor! Jag har ocksa forsokt ga in skor i lagenheten men det gar inte sa jakla bra... Sarskilt nar man forsoker smyga sa att grannen under inte skaller pa en.

2010-07-05 @ 22:23:43
URL: http://kattisbiggestfan.blogg.se/
Postat av: Kattis

Klart jag gillar det! Det är det jag använt nu. Jag är dock inte så seriös att jag använder under och överlack och filar och står i, så min manikyr består mest av lackande.

2010-07-05 @ 23:35:58
URL: http://hurblirdet.blogg.se/
Postat av: Malin

Filar och star i pallar inte jag heller gora sadar jatteofta, och under- och overlack anvander jag for att jag ar alldeles for lat for att mala om hela tiden...

2010-07-06 @ 07:35:54
URL: http://kattisbiggestfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0