398: Ready to ride!

Jag håller på att packa inför Kattvik. Jag börjar nu. Ett litet problem: Jag tror mamma hämtar
mig om sisådär en kvart.
I alla fall, jag har klättrat upp på en stol för att nå in högst upp i garderoben,
rivit ut elva par högklackat (har jag så många?!) och slutligen kunnat få tag på mina ridkläder.
Sex par ridbyxor och sju par ridstrumpor. Då klarar jag mig ett tag, right?
Jaja, det jag längtar mest efter, det jag ska göra snarast, har ändå inte med ridbyxor att göra.
Iklädd shorts och bikini tänker jag skutta upp på Allie, den stora fläckiga till höger,
och galoppera längs med soldränkta fält. Barbacka så klart. Sadlar är som BHar för mig.
Lite säkrare, lite stabilare. Men utan är det fan så mycket mysigare.

Kommentarer
Postat av: Tove

Om du börjar packa nu, din mamma hämtar dig om en kvart och du har massor kvar att göra - varför lägga tid på att skriva ett blogginlägg då? =P

2010-07-15 @ 20:10:14
Postat av: Kattis

Är loppet redan kört, så varför inte?

2010-07-17 @ 01:31:07
URL: http://hurblirdet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0