358: Då drar vi!

När jag gick upp och badade imorse var jag så trött att jag var yr. Det har jag nog inte upplevt förr. Vi pillar med det allra sista här, om en kvart ska jag in på Ica och köpa färdlektyr, och en kvart senare ska mamma köra oss över bron och vinka adjö!
Dagens val av frukost blev havregrynsgröt med kanel och socker. Inget kaffe. Ingenting får uppröra min mage, jag kommer ha lagom mycket problem ändå på flyget. Men de löser sig nog, jag har laddat upp med Sinova, Otrivin, tamponger, Ipren och halstabletter.
Jag behöver dock hjälp med en grej - kan ni hålla tummarna för att jag och Ivar får sitta bredvid varandra på flyget? Jag skulle avsky att inte sitta med honom dessa första tretton timmarna på vår resa.
Vi flyger alltså från Kastrup till Singapore på 13 timmar, sen vidare till Penang på en och en halv timme. Vi håller tummarna för att pausen i Singapore blir lång; gratis bio, solrosträdgårdar, kaktusträdgårdar och pool. Mhmmm?
Jaja, lite negativt inställd är jag dock till att lämna 23gradiga soliga Sverige för 35gradigt åskoväder. Mjäää.
Denna solhatten gör mig sällskap


Kommentarer
Postat av: Trixie

Vinka adjö??? Tja det kanske man kan kalla det. Till körkortet eller? Aha nähä du menade till er?

2010-06-03 @ 23:32:22
Postat av: Malin

like pa mammas kommentar!

2010-06-04 @ 08:12:35
Postat av: Murris

Sjukt fin hatt! Varifrån kommen den?

2010-06-06 @ 22:36:52
Postat av: Kattis

Murris: Tack! Den är från Tiger, fint ska det va! (tio-kronors tiger, schhhhh)

2010-06-08 @ 14:40:49
URL: http://hurblirdet.blogg.se/
Postat av: Anonym

snygg hatt!

2010-06-23 @ 16:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0