366: SAS bloggtävling

Mamma skickade en länk till mig om en tävling som SAS anordnar. Man kan vinna resor till Paris eller London till ett värde av 6500 kronor. Jadå, det låter bra!

Så här kommer min motivering:

Eftersom min pojkvän Ivar varit vänlig nog att bjuda med mig på denna månadslånga resa till sydöstra Asien, så hade det varit underbart att kunna bjuda tillbaka. Jag hade egentligen velat åka till Paris, men jag vet att Ivar föredrar det mesta framför Paris, så därför vinner jag hellre en resa till London (www.sas.se/sv/resmal/flyg-till-London).

 

Här är länken till tävlingen, om någon annan med blogg vill vara med och tävla: http://bit.ly/9BceCB


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0