370: Vi lever

Vi lever fortfarande! Dock har vi varit i Paradiset i nagra dagar (ren perfektion!), och har haft fullt upp med att njuta av det.

Nu har vi nyss checkat in pa ett nytt lyxigt hotell, for 850kr/natt, jag har fatt 6250kr blockerade pa mitt konto for deposition for dessa tre natterna, kanns... lite sadar. Jaja, jag far tillbaka det i slutandan.

Hotellen blir bara lyxigare och lyxigare, jag rate:ade de olika rummen vi haft hittillls igar kvall, men nu maste jag nog andra om i listan.

Jag ska forsoka rycka loss Ivar fran den andra datorn har, och ga in pa shopping mallet (a Mega Mall) som vart hotell sitter ihop med, och sen ut och upptacka - ja just det, jag meddelade inte var vi befinner oss. Kuala Lumpur ar staden, Boulevard Hotel ar boendet och natterna ar tre. Efter detta drar vi vidare mot Singapore, renlighetens stad, the City in a Garden!


Kommentarer
Postat av: Malin

Wut? Hur kan depositionen vara sa mycket?! Det ar val mer an dubbelt sa mycket som rumskostnaden? Jag kikade lite pa bilder fran hotellet iaf och det verkar najs. Var ar Paradiset?

2010-06-13 @ 11:43:55
URL: http://kattisbiggestfan.blogg.se/
Postat av: Trixie

Juste hotell... Lite avis igen!

2010-06-13 @ 21:52:20
Postat av: Kattis

Malin: Vi har Jan med oss den här gången, så det är för två rum, tre nätter. Och de tar alltid lite extra, om man nu skulle beställa mat och grejer och sedan sticka från räkningen. Det är asnajs! Jag ska uppdatera er om allt strax, ska bara lägga in bilder från kameran, och kanske bada i poolen och träna på gymmet. =)



Mamma: Det ska du vara!

2010-06-14 @ 04:03:53
URL: http://hurblirdet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0