374: Lyxhustru?

Jag känner mig lite som en Hollywoodfru när jag går omkring här de här dagarna. Jag vaknar tidigt för att göra Ivar sällskap till frukosten, blir lämnad ensam på det här lyxhotellet, tar en cappuccino i Executive loungen, strosar upp till det nystädade rummet, smörjer in mig i solkräm och sitter vid datorn tills krämen sjunkit in, går ner till poolen någon timme, sen upp igen och duschar eller tar ett bubbelbad, klär på mig och går in på shoppingmallet. Går tillbaka till loungen för att ta del av Tea time, och oftast smyger Ivar in när jag sitter där i min ensamhet och läser New York Times och pussar mig på kinden. Idag ska jag nog dessutom gå och få manikyr och köpa ett par skor jag hittade igår.
Vilken semester va? Inte riktigt som jag föreställt mig, men fullkomligt acceptabelt. Och jag vet att saker kommer förändras nästa vecka, då Ivar inte har fler möten, utan två veckors total semester väntar.

Kommentarer
Postat av: Trixie

Jag tycker det låter undebart - kunde gott leva så ett tag!

2010-06-15 @ 11:59:10
Postat av: Kattis

Ja, det är faktiskt helt okej =)

2010-06-15 @ 13:07:42
URL: http://hurblirdet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0