377: Han skulle ju vara ledig!

Idag skulle Ivar vara ledig, så vi kunde slappa och sajt-sia tillsammans. Och hur bra gick det?
Nu sitter jag vid ett eget bord i loungen och lyssnar till Ivars möte med en ny distributör. Hmmm. Jag hoppas det är slut strax så vi kan packa och sola och ut på stan. Idag lämnar vi ju Malaysia, och åker till Singapore. Jag ska väga min packning idag, det här är första gången vi har en tillgång till våg. Jag kan dessutom därmed meddela er att det numera finns två kilo mer Kattis. Mathållningen är kanske inte den mest optimala.

Kommentarer
Postat av: Mia

Vilken fin bild :)

2010-06-16 @ 16:56:15
Postat av: Kattis

Tack tack, vi hade inget att göra en kväll, utan satt på ballen och testade kameran. Nice =)

2010-06-18 @ 09:10:40
URL: http://hurblirdet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0