177: Det är dags

Frunchen är slukad, kaffet har inte kickat in, men det är ändå dags att sätta igång. Om en halvtimme har jag tvättid.
Det blev inte pannkakor som ni kanske förstod, utan gårdagens lunch. När jag slängt in första tvätten ska jag göra min efterlängtade smoothie på allt jag kan hitta. Kiwi, apelsin, banan, hallon, blåbär, gojibär, tranbär och lite hyllesaft (som jag och Ivar gjorde i somras). Mums. Sen baka bröd så sent som möjligt. Ivars vänner kommer hit och jag vill bjuda på helt nybakat. Ja, de är inte bara Ivars vänner, jag har träffat Mike ett par gånger nu, så jag borde kunna kalla honom min vän också. Och hans flickvän har ingen av oss träffat.


Kommentarer
Postat av: Malin

Ska du ATA vovven?!

2010-03-04 @ 20:35:54
Postat av: Kattis

Kiwi-hund och Kiwi-frukt. Det här handlade om Kiwi-frukt.

2010-03-05 @ 17:05:20
URL: http://hurblirdet.blogg.se/
Postat av: Malin

Vilken tur att du forklarade det for mig... Annars hade jag ju ocksa kunnat tro att du skulle ata en Kiwi-fagel eller mojligen en Kiwi-manniska.

2010-03-06 @ 04:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0