181: Vallåsen is the shiiiieeeet!

Eller inte?
Gårdagen spenderades i alla fall på Vallåsen. Vaknade 7.30, körde till Kävlinge för att hämta upp utrustning och föräldrar. Vi hade dock inte utrustning till Mike, så planen var att han skulle hyra när vi kom fram. En resa i rask takt senare var vi framme i snölandskapet. Båstad med omkrets har tydligen inte fått vårvärme än. Men solen sken, och i kön till skidhyran var bara 200 nummer framför oss. Nya planer - köp två liftkort, fäst i jackan och byt jackor. Så jag och Ivar åkte ett par åk, bytte jacka med Mike och Evelien och satte oss i solen. Så flöt dagen på, och det fanns verkligen inget att klaga på. Låga förväntningar = ingen besvikelse. Självklart inte särskilt utmanande backar, och mitt största mål för dagen var att lära alla svenskar och danskar som var där att man kan inte förvänta sig att stå längst fram i kön till liften och invänta hela familjen. GUD! Frustration.
Känner att jag börjar bli lite osammanhängande nu. Vi kom hem på kvällen, åt pizza och däckade i soffan framför Seven. Nice som smör.
Nu ska jag snart möta upp Murris för att se Alice in wonderland på bio - Hoppas den är så bra som jag hört/läst!
Först: Bad, kläder och lite mums.
Adjöken



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0