182: Sushi i underlandet

Jag och Murre såg ju Alice i underlandet igår. Tyvärr var ingen av oss särskilt pålästa, men filmen var fin och handlingen ok. Kan tänka mig att den är makalös i 3D.
På vägen hem köpte jag lax, avokado och gurka, och rullade sen fem rullar sushi till mig och Ivar. Mumsigt.
Och idag mina vänner, idag har jag äntligen satt gasen i botten igen! Yoga 7.45, sen plugga på Sol tills nu, och så småningom är det dags för simhopp. Jag har ganska mycket på mitt schema i veckan, och morgondagen är redan planerad också.
StyrkeYoga 7.15
Tentaplugg (Göra klart alla extentor samt läsa klart handboken i rättpsykologi)
Och simhopp förstås
Och INGEN har väl glömt att det är svenska hollywoodfruar ikväll?
Nej jag tänkte väl det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0