192: Lökig

Förlåt, men jag kommer låta så jäkla lökig nu.
Än en gång sitter jag här med en avokado med örter och gräddfil. Det känns som jag skriver det nästan varje dag, men det är inte "Hej, kolla på mig, jag är apnyttig!" utan det handlar snarare om att jag är svag för avokado och jag är svag för erbjudande, och när jag var på Malmborgs sålde de ett nät med åtta avokados för 29kronor. Sicket jäkla kap! Alla valde dock att bli mogna på en dag, så nu sitter jag med en massa avokados som måste bli uppätna innan de blir dåliga.
Jag hoppas verkligen att jag inte föräter mig på dem.
Jag kom nyss innanför dörren, har varit på träning och sen kissat Kiwi. (Jag har inte kissat ut kiwifrukter, utan jag har gått en runda med min hund så att hon kunde tömma blåsan.)
Träningen var intressant. Jag blev helt död efter en halvtimmes hoppande. Ruggigt. Hann köra huvudhopp, en och en-och-en-halv volter framåt och bakåt, sen var jag frusen som attans, låg i basun i tio minuter och simmade i princip resten av träningen. När jag gick förbi min gamla tränare sa han att jag såg vältränad ut. Baha, pyttsan! Jag flåsade fram ett tack. Sen när jag förklarade att jag var ovanligt otränad sa han att det inte var det viktiga, jag SÅG vältränad och smal ut. Haha, han är så ärlig, det är bra. När jag kom hem från första säsongen i Österrike och vägde 7-8kilo mer än nu var jag tvungen att göra allt skitjobb (hämta mattor) så jag skulle tappa mina extrakilo igen. TACK!
Nog om det, jag åt choklad i bastun efter träningen. In ja fejs.

Foto: Adam G


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0