201: Present

Ivar var ju i Holland från onsdag-söndag på business trip. När han kom hem blev jag glad gånger två. Jag har ju saknat honom, och blev givetvis glad bara av att han var hemma och jag fick vara nära honom igen. Men dessutom har han börjat lära sig vad som ger ett extra stort smile i min fejja. GÅVOR! Hahaha, jag är tydligen världens mest materialistiska, och det skäms jag för, men egentligen tror jag att jag blir glad för att han tänkt på mig, inte för vad jag får, för det har egentligen inte jättestor betydelse. Den här gången träffade han dock mitt i prick, han köpte en av mina favoritkrämer. Jag hade denna på min första säsong i Mayrhofen, så jag vet att den samarbetar utmärkt med mitt kroppsskal. Den gången hade jag bara en liten tub av Body-versionen, jag fick den och ett läpptreatment när jag köpte ansiktskrämen, men nu när jag har en gigantiskt tub av denna dryga krämen har jag kunnat använda den lite mer fritt, och jesus, jag är smoothylicious!
Thanks honey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0