233: Dagens planering

Idag blir det tajt, men ändå rätt avslappnat.
Nu ska jag ta ett bad, och efter det kommer Ivar hem och äter lunch med mig, resterna från gårdagens goda middag. Jag gjorde tagliatelle, Ivar gjorde en fantastisk pastasås med pangasiusfisk (som vi dock nog inte köper igen, produktionen är inte känd för att vara speciellt hållbar), persilja, sambal oelek,  crème fraiche, vitlök och gul lök. Mumsigt som fan.
Sen är det dags för skola, lektion i två timmar. En och en halv timme senare ska jag jobba, till klockan åtta. Någonstans ska jag försöka klämma in en runda med löparskorna, vi får se om jag orkar.
Jag är rätt mör i kroppen efter gårdagens box med Mia, Ivar och Ivars vän, och sen alpingympa själv. Det gick inte särskilt bra på alpingympan, mina muskler var trötta och ville inte samarbeta mer, jag var jäkligt nära att snubbla pladask på golvet en gång för att jag inte lyckades lyfta benet i tid. Najs att bli så slutkörd.
Jaja, förhoppningsvis kommer jag vara vältränad nog för Lundaloppet den åttonde, även om jag är jäkligt otränad nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0