236: Slutkörd

Jag lagade vegetarisk lasagne innan, jäkligt god. Första gången på länge som jag följde ett recept. Inte till punkt och pricka så klart, men någorlunda. Eller nå, inte så mycket alls. Jag följde idén.
Sen mötte jag och Ivar upp med Mia och Viktor för ett BoxIntensiv-pass. Najs som vanligt. I slutet skulle vi gå ihop fyra och fyra, och när det blev Viktors tur att sparka på mig var det som att vara med i en actionrulle, jag var EN ANING rädd. Hah! Jag känner bara efter varje pass att jag så gärna hade kört ett till pass, trots att jag av erfarenhet vet att det inte riktigt funkar, förutom om det kanske är ett lugnt pass. Jajaja. Ivar är kvar på Gerda och duschar/bastar, jag är hemma och ska ta ett bad nu.
Adios.
Föresten, välkommen sommarvärmen! I år ska jag vibrera rumpa till denna
musiken när jag springer omkring i Kattviks/Asiens/Hollands/Kävlinges/Lunds/Båstads
vildmarker, sandstränder, parker och uteserveringar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0