333: Förlåt!

Det här är nog den mest stressiga veckan på hela året, jag hinner helt enkelt inte uppdatera er. Förlåt!
Det handlar om lundakarnevalsförberedelser, jobb, spex, plugg, träning och sömn.
Idag var dagen dock väldigt underbar, jag njuter förvisso av varje dag även om de är stressiga, men den här var extra skön. Vi slutade lite tidigare från jobbet, kom ut i sommarvärmen, Amelie följde med mig hem och vi låg på en filt ute på gräset och stekte i solen och löste korsord. Jonas droppade förbi, Ivar kom hem, och vi skildes åt. Ivar värmde upp gårdagens soppa medan jag tog en dusch, och när den var uppäten tog vi oss till apoteket och köpte Malariamedicin.
Sen var det dags för plugg, jag och Mimmi lånade bok, köpte glass och satte oss i solen. Vi diskuterade upplägget på vårt arbete, frågeställningen och sex. Jovars!

Penisavokado på Boarp

Kommentarer
Postat av: Trixie

Eller elefant....

2010-05-20 @ 23:57:42
Postat av: Murris

Hahaha - vill ha!!

2010-05-27 @ 11:16:23
Postat av: Kattis

Murre - Malariamedicin, glass eller penis?

2010-05-27 @ 17:03:10
URL: http://hurblirdet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0