340: Pluggdagar

Igår var det LITE svårt att komma upp ur sängen. Till slut gick det bra, och jag träffade Mimmi på UB en timme senare än vad som var planerat. Vi pluggade som fan, även om det var svårt att hålla ögonen öppna, och sen stack jag till badet för att träna mina barn, och sen vidare till min farfars(morfars) 96års-firande.
Idag är förhoppningsvis dagen inte lika tight, jag ska träffa Mimmi snart igen, och sen vid fem till simhoppet, hoppa själv också. Men sen när jag kommer hem vid halv nio är jag fri, äta, slappa, mysa och sova. Najs.
Nu ska jag käka pangfrukost så jag står mig till min 27kronors-lunch, den jag inte ens hade råd att betala igår utan fick låna pengar av Mimmi för att kunna köpa. Bittert. Frullen består av knäckebröd, ädelost, äpple, banan och extra starkt kaffe med glass i eftersom vi fortfarande inte köpt mjölk sedan i fredags när den tog slut. Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0