483: Rekreationsvecka?

Tar tid för återhämtning med hemmagjort te. Jag är ännu inte helt utvilad efter den hektiska tentaperioden. Kan bero på att den skrevs i söndags, i måndags jobbade jag och hade sen filmkväll med många vänner här hemma. I tisdags jobbade jag också, och sen direkt till volleybollsträningen och bastukväll efteråt med Amelie, Jonas, Nathalie och Ivar. Igår jobbade jag och var sen tränare till sen kväll. Ja ni förstår mönstret. Trevliga dagar men inte mycket tid för rekreation.  Idag fick jag dock möjlighet att äta lunch med Sanna på stan, på St. Jakobs stenugnsbageris nyöppnade café. Ja jag läste om det i Sydsvenskan i måndags och blev dösugen. Och det var både gott och mysigt!
Ikväll har jag först en första hjälpen- och tejpningskurs till simhoppet, och sen volleymatch. Får hoppas vi tar dem idag, trots att Ivar är sjukskriven i sex veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0