439: Besegrad

Man får nog trots allt erkänna sig besegrad. Trots mina försök att tro på sommaren så har nog ändå hösten intagit Lund. Ganska mesigt intåg, men att vakna till duggregn och gråskala varje morgon övertygar en ändå att det har hänt. Nej, jag drar ner persiennerna, gömmer mig i min stora myskofta, fixar ett stort glas grönt te och kurar ihop mig framför datorn och kör igång ett par föreläsningar. Fyra föreläsningar om rättskällorna. Fan. Vad. Långsamt. Det. Går. Även om föreläsningarna bara är kring tio minuter långa är de så fullspäckade av information att jag måste pausa konstant för att hinna med att anteckna. Kan ta upp emot en timme per föreläsning. Kul jul. Adjöken!

Kommentarer
Postat av: Trixie

Men det var bara en dag! Idag är det nästan sommar igen!

2010-09-12 @ 14:45:03
Postat av: Trixie

Och dessutom är bilden från när det faktiskt var sommar så den bevisar INGENTING. Jag tänker inte ge upp!

2010-09-12 @ 14:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0