440: Återigen

Då sitter jag här igen, iklädd leggings, tröja, myskofta och mysstrumpor, liksom igår. Dock började jag inte plugga klockan åtta idag, även om det kanske hade varit en bra idé.
Kom hem relativt sent efter en dundermysig kväll hos Elna igår. Ost, vin, gott och sällskapsspel - kan det bli bättre?
Idag ser dagen något mörk ut. Plugga tills ögonen blöder, allt inom avtalsrätt ska lagras i min hjärna. Enda pausen blir antagligen en löparrunda i eftermiddag med ett stort gäng entusiaster. Vi får se hur långt jag kommit i mina föreläsningar då. Jag var tvungen att offra valppromenad med uppfödaren, så jag kan inte riktigt springa utan dåligt samvete. Men man ska ju ta pauser och låta kunskapen sjunka in, och vad vore bättre då än en löparrunda där man pumpar runt kunskapen i ådrorna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0